כסאות מנהלים

כסאות מנהלים הם כסאות הדגל של עולם הריהוט המשרדי , כסאות אלו פותחו במטרה לתת את הטון ולהעביר את רוח המנהל במשרד

פיתוח הכסא המשרדי החל בתחילת שנות ה- 50 ובחלוף הזמן במרוצת השנים הדרישה למשרדים עלתה באופן משמעותי ,

ואיתם כמובן שגם עולם הכסאות המשרדיים הפך למעוצב יותר , איכותי הרבה יותר וללא ספק נוח ,

כל זאת מתוך הבנה שכיום השהות בסביבת העבודה לאורך זמן הכרחית.

בחלוף הזמן שיפרו את ארגונומיית הכסא ויתרו מנגנון לנוחות המשתמש .

כיום תוכלו למצוא מגוון אדיר של כסאות מנהלים במבחר טקסטורות וצבעים , תוכלו לבחור בין בד אוורירי ונושם לבין בד דמוי עור PU  איכותי

יוקר המחייה 

אנחנו מבינים שכיום כסאות מנהלים הינם מוצר שאינו קל למצוא במחיר נוח לכל כיס ולכן כאן באורגד מגידו מצאנו את הפתרון היצירתי והמשתלם ביותר.

אנחנו מתמחים בריהוט משרדי יד שניה וחדש , אצלנו תוכלו למצוא מבחר רחב ידיים של כבאות מנהלים במחירים הוגנים ונוחים לכל כיס .

לעיתים כסאות מנהלים יד שניה או ריהוט משרדי יד שניה נשמע כמשהו שאינו מפתה ואין אנחנו רוצים " להסתבך " עם מוצרים שאולי יגרמו לתקלות בעתיד .

לנו חשוב לשים דגש על טיב המוצרים ותקינותם ולכן תפקידנו הוא לרכז עבורכם את מיטב הריהוט והציוד המשרדי יד שניה ולהעניק לכם חווית קניה שונה , בטוחה וזולה הרבה יותר ,

כך למעשה תוכלו לרכוש כסאות מנהלים לבית או למשרד שלכם מבלי לחרוג ממגבלות התקציב.

אורגד מגידו פועלת בתחום הריהוט המשרדי כבר מעל לעשור מתוך הבנה ורצון לשמור על איכות הסביבה ולהילחם ולו במעט ביוקר המחייה.

במשכננו תמצאו מחסן רחב ידיים עם מגוון אדיר של כסאות יד שניה וחדש לכל מטרה כמו : כסאות משרדיים , כסאות מזכירה , כסאות מחשב ועוד , ובמגוון צבעים בדים וטקסטורות לבחירתכם .

כמובן שאצלנו תקבלו הכוונה ושירות מלא עד הרכישה ולאחר מכן תוכלו לבחור בין לקחת בעצמכם או לבחור  משלוח והתקנה עד פתח ביתכם .

אנו מאמינים ששירות טוב ומחיר הוגן זה לא סתם סלוגן זהו הסמן הימני המנחה אותנו .