כסאות

מציג 1–16 מתוך 55 תוצאות

כסא משרדי

עולם הכסאות המשרדיים הומצא היי שם בשנות החמישים,בעבר כסא היה מוצר מאוד פשוט ולשימושים ברורים מאוד.

בעבר לא היה את הידע וההבנה שריהוט משרדי הוא חשוב מאוד למשתמש בו ובמיוחד כאשר השימושי נעשה לאורך זמן,וזאת מכיוון שהבינו שיש להתחשב בפן האורטופדי ולשים עליו דגש בעת הייצור.

ולכן במרוצת השנים ובצמוד להתפתחות ההיי-טק העולמית,הדרישה למשרדים ולעובדי משרד רק הלך וגבר ובכך עולם הריהוט המשרדי התפתח כרעם ביום בהיר.

ולפתע פרצו לעולמינו מגוון חידושים ומטרתם לשפר את החוויה שלנו במרחב העבודה.

כסא למנהלים

בחלוף הזמן הבינו את צרכי המשתמש לאורך זמן,שיפרו ושכללו את מנגנון העבודה,ופיתחו את כסא המנהלים.

יצרו אגרונומית כסא משופרת המעניקה חווית משתמש לאורך זמן, וזאת מכיוון שהתחשבו בתנאים האורטופדים התומכים באברים השונים במהלך ישיבתנו עליו ומפחיתות את נזקי הישיבה.

כיום תמצאו מגוון רחב של פינות ישיבה וכסאות משרדיים לכל מטרה ומגוון בדים וטקסטורות לבחירתכם – תוכלו לבחור בין כסא המרופד בבד נושם ואוורירי במגוון צבעים בלתי נגמר ועד בדי PU שהם בדים דמוי עור איכותי למראה קלאסי ומרשים.

חברתינו פועלת בשוק כבר כמעט עשר שנים בהנהלת אריה נול.

ולה הקו המנחה שריהוט משרדי צריך להיות תענוג פשוט וזול,ואין צורך להשקיע אלפי שקלים בכל פעם ולשבור תוכנית חיסכון.

כיום קיים מוצר כמעט לכל שימוש – אצלנו באורגד מגידו תמצאו מגוון עצום של ריהוט משרדי ליעודים שונים,אנחנו מצעים ריהוט מוסדי כמו : מערכות המתנה ופתרונות אחסון כמו כונניות וארוניות לכיתה ולמשרד.

אנחנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון רחב של ריהוט משרדי לכל מטרה במשכננו – אצלנו תמצאו אולם תצוגה למוצרי יד שניה וריהוט חדש,ומחסן רחב ידיים ככה שאין סיכוי שלא תמצאו משהו שיתאים בידיוק לכם.

בידינו צוות מנוסה בתחום הידע לתת לכם שירות ומתן מענה לכל בעיה ושאלה. חשוב לציין שאנחנו אמונים על בדיקת המוצרים המגעים אלינו ותקינותם,ואתם תקבלו מוצר משומש כחדש ובזול.

הצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בין אם תבחרו באיסוף עצמי או במשלוח עד פתח ביתכם או בית העסק שלכם. התקנה והרכבת המוצרים נעשית בבית הלוקח על ידיי צוות המתקינים שלנו.